Wednesday, August 14, 2013

Salam Syawal 2013

Assalammualaikum.....

Selamat HariRaya AidilFitri 2013 untuk Semua Pembaca atau yang setakat lalu sahaja...Lama Saya tak kemas dan cat rumah saya ini...
Saya amat sibuk, dan tiada masa sangat...

Seperti yang kita tahu, Ramadhan sudah berlalu lalu tibalah masa nya Umat Islam yang berjuang dalam menahan lapar serta dahaga sehari suntuk juga tidak dilupakan sholat dan beramal didalam bulan yang mulia....
Syawal menjelma setahun sekali....
Persiapan Syawal yang amat sederhana bagi Saya dan keluarga saya, Saya juga baru kehilangan Bapa sebelum masuk Ramadhan.
Tahun ini Biru dan hijau untuk anak-anak... sementara Saya  menggunakan warna yang hampir sama dgn Che' Fan dan anak-anak....
Seperti kita tahu, anak-anaklah yang paling gembira, walaupun Hari kebangsaan disambut keesokkan hari nya, mereka tetap ghairah....

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013
 

Saya Mohon Maaf  Zahir dan Batin kepada Semua yang membaca Blog saya....

Jika ada Ter-cela, Ter-silap dalam tulisan Saya dan Ter-kutuk dalam Susunan ayat saya..Harap diMaafkan....

Sekian....

No comments: