Sunday, June 2, 2013

Brownie Muffin dan Bubur Keledek Sago....


Hallo....
Muffin ini amat popular dilaman Nak Masak Apa di FaceBook.Dilaman itu ramai yang telah mencuba nya termasuk saya...ia diambil dari laman orangputih dan seperti biasa bila satu orang mencuba semua mengikut nya... :-D

Anak-anak sudah tentu suka, bila menggunakan Nuttela siapa yang tak suka. Tak payah fikir berapa beratnya Gula, mentega dan etc...

Disini saya kongsi resepi nya....

Bahan-bahan nya:

62g tepung
2 biji telor
1botol Nuttela 250g

Cara-caranya:

Mixed semua bahan dan kacau kasi rata dan masukkan kedlm acuan Muffin dan taburkan  coklat atau kacang..
Bakar sampai masak..........

Senangkan... :-)


Disamping itu Saya ada buat pencuci mulut...Bubur Keledek dan sago...keledek dari South Afrika ini amat chantik warna oren nya...Apa lagi saya buat Bubur dan kuih Keria.... :-)

 
 
Sampai kita berjumpa lagi, sementara itu saya nak menghirup bubur ini perlahan-lahan sambil menonton Death Race Movie....Byeee.... :-)

No comments: