Thursday, March 21, 2013

Sandewich Telor dan Ayam..

Sandewich adalah makan yang amat ringkas. Ia boleh bertahan selama 3 jam. Saya buat Sandewich ini kerana  anak sulong saya mencabar. Saya pula tidak suka tengok dia beli sandwich ini dikedai roti yg Halal,  Sebelah aje berharga $1.40...Mahal bagi saya..
Lalu Semalam saya pergi kesupermarket dan memborong bahan-bahannya...

Saya membuat nya untuk sarapan kami pagi ini. Anak-anak saya sediakan Milo panas dan Saya Kopi susu...

                                                            
                                                             Sandewich Telor dan Ayam

Bagi saya sarapan amat penting serta kreatip... Sarapan juga tak perlu yang berat-berat, memadailah yang ringan dan ringkas...

Sampai kita berjumpa lagi dilain entri.... :-)

No comments: