Saturday, February 23, 2013

Spageetti Ayam berkuah pedas....

Spageetti Ayam berkuah pedas

Salam pembaca budiman...

Hari ini cuaca amat elok dan Alhamdulilah...

Hari ini juga Kami tidak memakan nasi malah kami tukar ke Spageetti...lauk nya hanya memasak dengan mengcampak-campak apa bahan yang dalam petiais ada....Ayam memang bahan utama...dan kuah nya di pekatkan sedikit dengan api kecil, rasa nya Pedas, manis dan masam....Masam kerana saya ada menambahkan sos sweet and sour sauce, pedas kerana saya menggunakan Sedikit chilipadi, ladamerah dan lada merah benggala...

Anak-anak berkata amat sedap Mama...dan lainkali Saya akan mencuba menggunakan ikan atau seafood...

Maaf saya mohon kerana saya berada dalam keadaan tidak sihat dan Deman serta flu dan batuk masih menyerang saya...:-(

Selepas ini saya nak berihat dan tidur...Selamat Malam dan berjumpa lagi... :-)





No comments: