Sunday, July 29, 2012

Jejak kaki Ke BAZAAR...



Bazaar
Setiap tahun mesti ada bazaar..Menjelangnya Ramadan peniaga-peniaga kecil dan besar akan mengambil kesempatan untuk berniaga.
Perniagaannya amat rancak dan ada macam macam dijual, baik dari segi makanan, pakaian dan etc.
Saya suka meihat ragam manusia yg akan melelongkan barang mereka...Tempat macam ini selalu sesak..
Saya hanya dapat mengambil sedikit aje, kerana kesuntukkan masa...

Acara lelong karpet ini memang sentisa sentiasa ada, harga bermula dari semurah $70-100 keatas. Chantik-chantik belaka....
Acara santai ini selalu nya akan berakhir sampai penghujung Ramadan...

Mat yang menjual kebab ini berjaya menarik perhatian anak bongsu Saya...merengek si Bongsu nak kebabnya...Saya layan kan aje laaaa.....Mat ini ternampak saya nak snap gambar dan aksen nya..Dia mula malu..isk..Tak sporting langsung....:-D

Di Singapura memang ada banyak tempat dinamakan Bazaar...kalau saya nak jejak semua lokasi saya tidak terdaya... tapi saya akan cuba sabtu ini ke Muscat Road...Jadi next entri saya masih topik Bazaar...
Saya jumpa lagi dilain entri dan Selamat BerPuasa.... :-)

No comments: