Sunday, May 31, 2009

Pesta Buku Di Singapura...



Pada Tanggal 30 haribulan Mei 2009,
Saya telah ke Pesta Buku Singapura. Disana Saya bertemu dengan wakil KD( KarnaDya). Sewaktu Pesta Buku di KL berlangsung, Saya tidak dapat hadir kerana ada beberapa urusan Famili.
Jadi apabila ia diadakan disini, Saya tidak melepaskan peluang untuk datang dan lihat sendiri. Saya datang bersama teman saya iaitu ALYZE..





Apabila sampai disana, 2 penulis yang saya minati sangat, belum sampai...apa lagi.. Saya merajinkan tangan untuk melihat apa buku koleksi yang mereka ada...sempat Saya beli buku Penulis Mimie Alfinie, yang terbaru dapat Tanda-tangan nya sekali. Buku Penulis Singapura, berbentuk cerpen dan Puisi, serta sebuah Novel kanak-kanak dan Buku masak Chef NN..( Chef NN dari Malaysia, pasti anda tahu siapa dia..)


Penulis Dari Singapura, SELINGKAR KASIH koleksi cerpen dan Puisi..Ria Andriana & Zaleha Isnin....

Disana saya bertemu juga dengan MamaJambu...apa lagi makin rancak laa kita bertiga berbual....!! Betulkan Mamajambu...:-)


Tunggu punya Tunggu, akhirnya Penulis Aina Emir dan Mimie Alfinie datang..siap pula dgn dua Bodyguard nya...Hehehe..


Inilah Dia..Gambar yang sempat Saya ambil, Gambar yang lelain ada di Multiply Saya..
Untuk buku Novel MATAHARI, sudah saya baca dan miliki, itupun Kakak Norisah.A.Bakar yang menghadiahkan kepada Saya, Siap ada tandatangan Penulis Aina Emir sekali...Terimakasih Kak diatas Hadiah nya itu...Allah Sahaja yang membalas budi baik Kakak..Amin..

2 comments:

kucingorengemok said...

penulis spore yg saya tau isa kamari.. suka sgt buku dia, memeluk gerhana, menangis baca tuuu!

MamaElla said...

Lee
beside Him..Manaf hamzah also quite good his Book...!
I nak carilaa Isa Kamari..Nama macam jepun ..:-D