Monday, May 11, 2009

Capati, Ayam Masala dgn Salad hijau...

Pinggan Mama..

Ayam Masala

Salad Nya


Ini lah menu Makanan yang telah disiapkan oleh Mama...

10 comments:

lee lin said...

ayam banyak problem ni, hehe :)

MamaElla said...

Kenapa Ayam banyak Problem Pulak..? Ayam Masala nie tiada tulang langsung, mudah dan easy like ABC tau...hehehe..Atau Lee Tak makan ayam kot...!! :-D

Eazyshop2u said...

Sedapnyer ayam masala....

Hi. Come and visit us at http://eazyshop2u.blogspot.com for a good quality, branded and affordable children clothing. New stock arrived (13 May) POLO Club for Girls! Other brands OshKosh, Mothercare, Carter's, Oilily, NEXT, Tommy Jeans also available...Grab yours while stock last!!

TQ

MamaElla said...

Insha-Allah..
I will come to your site..:-)

Ainazli said...

mamam sedapnyer..lagi menarik ader mcm2 colorful kat dalam tu, lagi tambah2 nak makan..biler la boleh buat mcm nie..hohoho

MamaElla said...

Salam Ain,

Nak rajin dan luangkan masa didapur...InshaAllah Ain mampu buat macam mana Mama Buat..:-)

kak ina kl said...

salam..makanan yang sehat ni..

mummyseri said...

ai mama ella..sedap sgt nampak capati + salad n ayam masala tu..:)

MamaElla said...

Wsalam Kak Ina..
Benar dan ia nya sedap jua..:-)

MamaElla said...

Seri...
alhamdullilah Sis..:-)