Thursday, March 26, 2009

Sp@geeti Daging Berbola


Minggu lepas, Mama ke Kelantan. Disana Mama ada membeli 3 instant Maggi sos Spageeti.
Kebetulan, anak Mama Haziq ada mengatakan hari ini toksah masak Nasi kasi Nasi rehat seketika. Hehe..lucukan kedengaran nya..
Bila Mama tanya nak makan apa hari ini...Dia kata buatlah Spageeti..Jadi Mama teringat, Mama ada beli instant sos di Kelantan...
Apa lagi..Mama tambahkan daging berbola, pun kes beli juga...
Barang instant ini kita mesti tambah serba sedikit.. Janganlah kita harap begitu aje..pasti keputusan nya menghampakan...
Mama tambah apa yang perlu....dan keputusan nya...Wallaaaaaaaa!! Hubby kata SEDAP..Haziq kata SEDAP....Alhamdullilah...syukuran....!!
P/s: Dalam sos itu memang dah ada Daging kisar..Mama tambah lagi Daging brbola...lagi Umphhh!!

4 comments:

mummyalyssa said...

wahhhh mama da tukar uma baru ye...cantik n spageti tu pon sedap lahhhhh....;)

Ainazli said...

wah cuti2 malaysia la nie..ku windu la kat itu kg..dah lama tak balik kelantan nie..maner beli sos tu? bolehla ain try beli lak nanti

MamaElla said...

Alyssa...

A'aa cuti-cuti dapur pun cuti..Rumah baru cat dan chantik kan..terimakasih dik..:-)

MamaElla said...

Ainazli..
Sos Spagetti dibeli di kelantan setakat buat kenangan dik..Sedap laa..kerana baru kali ini Kakak mencuba instant nya lauk pauk....Cuba Ain cari ditempat kediaman Ain..di supermarket kalau ada..:-)