Thursday, March 26, 2009

Ayam Oh Ayam....

Ayam oH Ayam...


Ayam Masak Merah...sedap dimakan dengan Nasi, Ketupat dan Lontong...Juadah yang amat digemari oleh Orang dewasa, Tua atau kanak-kanak..
Ayam masak merah boleh dipelbagaikan..ada yang suka lebih sambal atau sos tomato....Rasa nya manis, masam dan pedas....
Ayam masak merah adalah juadah Mama pada hari ini disamping Lauk Sayur dalca dan Nasi putih.......:-)

4 comments:

mummyalyssa said...

mmg sedap kak ayam msk merah ni..kite pon suke mkn...akak da xde chat box lg ye?

MamaElla said...

Alyssa

Lauk ini sudah lama Kakak tak amsak. Kakak suka masak bila bulan Syawal..
kali ini masak kerana dah buntut tak tau nak masak apa...:-)

Chat box dah terkeluar ring..Kakak tak reti pasang balik..:-D

Mamasya said...

Mamaella,
Dah lama tak buat ayam masak merah..mmg sedap mkn dg nasi.
tengok spaghetti kat bawah tu....hari ni masak spaghetti jugak sbb anak yg sulong tak selera mkn nasi..dia mkn spaghetti bertambah2..

MamaElla said...

Mamasya

Sedap laa tul mereka makan bertambah2 :-)