Sunday, March 25, 2007

Malunya aku!!!

Hari ini ahad 25 haribulan march07', pada jam 7.15 malam, Aku bernada tinggi dengan my MIl, Masya-allah malunya aku!!!:-( kerana zauji menjeling kearah aku. Ini semua gara-gara aku tidak masak pada hari ini:-( . Aku adalah manusia biasa bukannya robot, Bila aku diserang oleh flu, tiada daya untuk aku nak terus kemas, masak dan etc etc lah.
Ya allah, kalau aku sedang diuji oleh mu aku terima dgn tangan terbuka tetapi aku tidak boleh tahan dengan cara MIl memerintah dan sindirannya. Aku cuba juga untuk berdiam tapi aku tewas dgn bisikkan syaitan yg ajak aku bersuara tinggi. malunya aku!! lagi malu pasal aku tahu aku tidak sepatutnya masuk campur....
Sepatutnya nak aje aku minta maaf dgn zauji sekarang ini tapi zauji pula jual mahal. Aku tahu dia marah tapi aku tangguhkan aje ke esok hari...aku tidak minta apa-apa perhatian dari MIl pun, hanya kalaulah MIL masih ada perasaan simpati, simpatilah pada aku yg tak terlarat nak layang semua manusia yg berada didalam istana aku......Bila kejadian bergini dah berlaku, jawapannya tiada kekatalah untuk beberapa hari ini......Siapalah masing-masing memasang wall untuk tidak mahu lihat atau bicara....!!! aduh!!! aku tersepit lagi!!!!!

No comments: