Saturday, February 24, 2007

Diari-Datin

Aku...aku...aku...!!
Aku yang masih setia dgn Diari aku ini....
Aku yang kadang-kala perlu mencurahkan isi hati aku didalam Diari...
Aku kadang-kala memberontak dengan cara menulis didalam Diari....
Aku yang suka mencurah segala hati terhadap seseorang....
Aku lah yang sering membuka lembaran-lembaran yang telah aku tulis dan aku janji tidak mahu menoleh ke belakang lagi....
Tapi....
Aku mengingkarinya kerana aku lemah jika tidak menjenguk mu
Diari....
Jika jari-jemari aku tidak berdaya untuk menulis, apa kah akan setiakah engkau dengan aku
Atau pupuskah kau ditelan dek zaman yg akan berlalu tanpa memperdulikan kamu....
Maafkan aku diari, tiada daya aku melainkan aku diizinkan allah untuk berkarya atau tidak...
Selagi hayat dikandung badan kau tidak akan aku lupa kan........

3 comments:

Achik Ngah said...

Ahlan WahSahlan, Selamat Datang, Welcome To BlogSpot.Com!!

Hidup ini bagaikan persinggahan..
Di mana suatu hari nanti..kita pasti sampai ke suatu destinasi..
Penghijrahan pula adalah suatu kebangkitan diri..
Semoga apa sahaja yang di lakukan di berkahi Illahi. Insya'Allah.

Sayang Selalu..:)

Datin said...

Tengkiu kerana sudi ke rumah baru Datin....insya-allah apa yg ditulis akan dikotakan, sama-samalah kita berdoa...amin

posurm said...

Salam,

Kiranya berminat untuk berniaga internet..!!
Datang dan lawati kami di http://www.home-vemma.blogspot.com/

Ikhlas,
Mohd Yusup Abdillah
@ http://www.home-vemma.blogspot.com/